PROJEKT TEAM TOKYO 2020

PROJEKT WSPARCIA DRUŻYNY NARODOWEJ W DYSCYPLINIE UJEŻDŻENIE,
SKOKI I WKKW NA OLIMPIADĘ I PARAOLIMPIADĘ

Media

Sponsoring

Szerokie możliwości komunikacji programu w zależności od preferencji sponsora.

  • MEDIA WŁASNE

    Media własne to media zarządzane przez markę takie jak strona www, profil na Facebooku, Youtube, Instagramie etc. Wykorzystanie tych kanałów jest najtańszym sposobem promowania działań marketingowych marki. W ramach projektu Team Tokyo 2020 zaproponujemy sposób budowania komunikacji w tych mediach.

  • PARTNERSTWA STRATEGICZNE

    Partnerstwa z markami o podobnym profilu odbiorcy i podobnych wartościach marki są nieocenionym, wyróżniającym się na rynku sposobem na osiągnięcie celów marketingowych. W ramach działań promujących Team Tokyo 2020 zakładamy takie partnerstwa w działaniach marketingowych między sponsorami.

  • MEDIA POZYSKANE

    Niezawodnym sposobem budowania organicznej świadmości marki i budowy jej wizerunku jest wykorzystanie zaangażowania odbiorcy. Media pozyskane, to każda forma zaangażowania odbiorców w kanałach społecznościowych, komentowanie, lajkowanie czy udostępnianie, ale także tworzenie treści przez konsumentów. W projekcie Team Tokyo zbudowanie zaangażowania ludzi zainteresowanych jeździectwem będzie kluczowe.

  • MEDIA PŁATNE

    Płatna kampania w mediach zasięgowych takich jak telewizja, radio czy online, jest najbardziej skutecznym sposobem dotarcia do szerokiej gamy odbiorców w Polsce promując działania marki. Jednak media te wymagają odpowiedniego budżetu. Na życzenie marki we współpracy z firmą Havas Media zaprojektujemy zasięgową kampanię mediową w połączeniu z wykorzystaniem mediów własnych i pozyskanych, wraz z pomiarem jej skuteczności.

Założenia medialne

  • Komunikacja sponsorów będzie skoncentrowana wokół wspierania polskiej tradycji i odbudowywania reprezentacji drużynowej w jeździectwie na poziomie olimpijskim.
  • Wsparcie medialne programu team TOKYO 2020 wraz z dopasowanymi działaniami kontentowymi angażującymi emocje będzie również działać jako popularyzowanie jeździectwa w społeczeństwie.

Promocja

Do promocji projektu planujemy używać wszystkich mediow, w tym masowych.